Aloituspostaus

Ohjaajan ehdotuksesta ja ihan omastakin kiinnostuksesta aloitin nyt tällaisen blogiprojektin. Nimestäkin voi jo päätellä, että haaveilen omasta hevosesta, eli pahimman luokan heppahöperö olen.
Ensi viikolla tulee meikäläiselle kaksikymmentä ikävuotta täyteen, huhhuh..

#apaattinenperuna
Olen siis vajaa parikymppinen akkeli Raahesta, Pohjois-Pohjanmaalta. Taskussa on media-assistentin tutkinto, valmistuin Lybeckeriltä kesällä 2017. Lojuttuani työttömänä menin saman vuoden lokakuussa työkokeiluun Raahen hanketoimintaan ja kehittämiseen, ja siellä olen edelleen. Päähommana on yksikön blogin päivittäminen, ja olen vähän niin kuin blogin päävastaava. Hui.
Hevosten lisäksi kirjoittaminen, lukeminen ja piirtäminen ovat lähellä sydäntä, muista eläimistä puhumattakaan. Perheelläni on kultainennoutajanarttu Peppi, ja lisäksi minulla on ollut yhteensä kolme marsua.

Hevosharrastuksesta teen ihan oman postauksen tässä piakkoin, jahka kaivelen kuvia esiin aiheeseen liittyen.

Palaillaan!

Kommentit